RSS 2.0

uppdatering igen ;)

jag vet att jag blivit rätt dålig på detta, men det händer ju saker hela tiden som gör mig trött och irriterad

onsdag: marcus sov här över natten och på morgonen var jag inte pigg alls... låg i sängen halva dagen och soffan andra halvan av dagen... men det var rätt okay... var bara uppe på toa och lagade mat... :)

torsdag: mådde mycket bättre så knallade ner med marcus till stan och mötte monica..
vi var ner till ugglan och monica bjöd på lunch... väldigt nice... osthamburgare :) smarrigt..
när vi sedan varit upp till stan igen så blev det till lekparken innan vi styrde benen hemåt...
lagade mat och sedan blev det tvätta... marcus och monica spelade lite xbox och elicia låg och sov...

fredag: igår blev det fika på stan med monica och sedan så hade jag tänkt att knalla upp till minna, men de var på parken zoo badet... så det blev väldigt svårt... så till lindex monica skulle kolla kläder och sedan hemåt med ett paket till elicia :)

när vi kommit hem blev det fruktsallad och glass... det tyckte vi alla om tror jag... :) sedan så gick monica och elicia ut för jag skulle städa... så dammsugade alla rum och tvättade golven där det behövdes, diskade och fixade, sedan knallade jag också ut till lekparken... elicia åkte lite rutschkana och sedan så tog jag med henne in och sedan var hon vaken ett tag till och sedan natt natt... :) hon somnade väldigt fort och monica gick sedan hem och jag kollade på film... :)

lördag (idag): vet jag inte alls vad som händer... men har varit vaken ett tag i alla fall... ätit frukost och jag sitter och dricker cappucino :) nice nice...

hörs senare kanske :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback