RSS 2.0

vilken dag det varit...

vaknade tidigt och fixade frukost åt elicia men hon åt inget... klädde henne och knallade ner till minna för vi skulle göra sällskap till förskolan... då hennes barn började idag...

när vi kommit hem till minna igen och kl blev 09.30 ringde de från förskolan och sa att elicia var sjuk och skulle hämtas... hmm, jaja, bara att knalla upp igen... sedan ner till stan och elicia visade sig vara något piggare..
in på nästan nytt och kolla lite... hittade lite kläder till elicia faktiskt... :) förbi prinsen och köpa 3 bullar :P och sedan lek och hobby för att kolla...
sen till minna ett par timmar... sedan upp till förskolan igen för att hämta hennes barn :P och sedan ner till stan igen...
jag var in på lidl och handlade och sedan hem... när jag väl var hemma så lämnade jag av sakerna och gick sedan ner till stan igen för att handla det jag missat... sedan hem... nu sitter jag hemma och hann precis hem till 5 då tvätt tiden började :P riktigt nice...
elicia sitter nu och kollar på film och dricker saft och så fick hon lite onsdagsgodis som består av äppelbitar och bananbitar :P hihi...

eftersom hon är sjuk så vet jag inte riktigt om det glider ner men får väl hoppas... :)

snart ner till tvättstugan igen och fixa :P

tror ni jag har fått motion idag eller??? haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback