RSS 2.0

Elicias födelsedag och julbordet på kvällen

igår fyllde ju min kära lilla sötis 2 år...
låg och sov när monica kom kl 09.45. elicia med... men vad gör man när man hade svårt att sova på kvällen innan, kände mig stressad.
sedan kom jonas och johanna med en födelsedagspresent till elicia. och det var filmen bolt :)
den uppskattades av henne, konstigt?? nej, det var ju en hund..
sedan kom kenneth och marcus och även ragge.
av familjen markusson/andersson så fick elicia en klänning. som hon ska ha på julafton :)
av ragge får hon senare.
sedan kom även ullis, danne, hugo och anton. och det blev fika. av dom fick hon en tröja, en klänning och en stor golden retriver hund som blev hennes största favorit :)
när alla hade gått så ringde jag nicke och mia och kollade om de kunde komma över och äta upp resten av tårtan :P
vilket dom inte gjorde... men det var väl skit samma egentligen... resten av tårtan kommer nog kastas idag... för jag är inte speciellt sugen.. elicia kanske vill ha, men nja...
vid 16 så blev det att klä på elicia och börja röra oss mot malin och monicas farmor för julbord... :)
det var riktigt trevligt..
fick med mig julklappar till både mig och elicia och även en korg med julgodis och sånt :) nice!!!
marcus följde med hem till oss och elicia somnade nästan på en gång.
efter det så kollade vi på narnia 2. men marcus somnade och jag stängde av filmen och gick och la mig...

Kommentarer
Postat av: Lindberg - KILLBLOGG

Det är sjuukt skönt! :)



jaha okaj, men då får du ha en helt underbar julafton och en grym nyårskväll! :)

2010-12-19 @ 20:13:58
URL: http://youfoundit.blogg.se/
Postat av: liindblaads

Det samma önskar jag dig :)

och om vi inte hörs så hörs vi nästa år ;)

2010-12-20 @ 16:25:34
URL: http://liindblaads.se
Postat av: GUEVACCI

Tack detsamma!: )

2010-12-20 @ 21:22:41
URL: http://guevacci.blogg.se/
Postat av: Linnea Neeah Bern

Hej! vill du bli dagens blogg? det är lätt, kommentera bara i mitt dagensblogg inlägg att du är med, then youre in! ha det bra, god jul!

2010-12-23 @ 11:48:33
URL: http://goaheadandsmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback