RSS 2.0

GOD JUL

idag är det julafton
vaknade 10 och elicia fick öppna de julklappar hon hade hemma :) glada unge :P musikinstument och sockar och en film fick hon nu på morgonen.
bullen ringde och då var han på väg till mig för att hämta upp mig :P haha... grymt nice jue..
så nu sitter jag hemma hos dom och väntar på att monica, marcus och kanske kenneth kommer också :)
elicia har fått öppna ett paket här med. :) det var en docka med tillbehör...
hon blev så glad :) så nu leker hon med den och springer runt en massa :)

nu ska jag faktiskt ge er en historia från när jag var liten och trodde att min pappa var tomte varje år (trodde inte på tomten som liten)
pappa körde taxi en jul och han sa att han skulle iväg på körning. tomten kommer och jag är helt säker på att det är pappa. sitter hos tomten och när jag sedan ser över hans axel och ser att pappa står i dörröppningen så blir allt helt skumt och jag springer och gömmer mig bakom soffan... där satt jag tills tomten var borta och det gått en stund.
från att tro att pappa är tomte som 4-5 åring till att inse att jag inte alls sitter i pappas knä blev för mig en chock tror jag :P
men det är ett minne som jag fortfarande diggar...
fick iaf reda på senare att det var min morbror som varit tomte.

TILL ER ALLA FRÅN OSS
HA EN RIKTIGT GOD JUL!!!

Kommentarer
Postat av: Lindberg - KILLBLOGG

Hoppas du har haft en kanon bra julafton! :)

2010-12-24 @ 20:11:07
URL: http://youfoundit.blogg.se/
Postat av: GUEVACCI

Hellu, nöjd med dina julklappar i år? ;)

2010-12-25 @ 02:31:35
URL: http://guevacci.blogg.se/
Postat av: liindblaads

Förlåt för sent svar, har inte varit aktiv nu med bloggen under julen :)



ttaack :)

jaa den blev bra tillslut :)

2010-12-25 @ 23:05:48
URL: http://liindblaads.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback