RSS 2.0

julhandling och sorg

igår så ringde bullen och frågade om jag skulle ner på stan och om vi ville gå med honom och johanna... ja det e klart, skulle ju handla de sista julklapparna :)
så de kom förbi och sedan knallade vi ner på stan... jag gick in på några affärer och köpte klapparna... :)
sedan så blev det in på coop för att handla lax, sill och julmust. julen skulle vi fira hos bullen och johanna :P
sedan blev det djuraffären, där jag köpte julklappar till katterna och en till hunden leo och sedan upp till minna en snabbis.. :)
lovade även att jag skulle ta och komma upp till dom i mellandagarna :) när allt har lugnat sig :P
sedan kom cliff och hämtade bullen på stan och åkte till mc donalds :P
jag, johanna och elicia knallade hem till dom och packade upp och så.. :P
sedan kom maten. elicia åt riktigt duktigt och cliff och hon lekte en massa också.
fick även skjuts hem och elicia gick och la sig på en gång. jag slog in de julklappar som var kvar och när hon vaknat blev det till bullen ett tag till. spelade lite guitar hero och hade det trevligt... mysigt sådär dagen innan julafton ju :)
tände även ljus för min syster... igår var det ett år sedan hon somnade in... otroligt vad tiden går fort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback