RSS 2.0

Kolgrillen

i fredags var vi på kolgrillen...
jag, elicia, monica, marcus och kenneth :)
riktigt trevligt...
anledningen till varför jag lägger in det här nu är för att vi fick ett kort som blev klockrent och snacka om att roa gästerna :)

var tillochmed så att en av gästerna tog ett kort också :P
haha


lite senare så följde monica hem till mig och sov över tills på lördagen... :)
på lördag morgon dock marcus upp helt oväntat men vad gjorde det...

så vi gjorde en massa som lekte med elicia och spelade lite xbox...
marcus sov över tills på söndag och på söndag morgon kom monica över igen för att vi skulle hjälpas åt med packning och vagn och allt så vi kom till tågstationen i tid...

Kommentarer
Postat av: Lindberg - KILLBLOGG

haha jaa hon börjar ju bli det :D

2010-12-01 @ 13:23:47
URL: http://youfoundit.blogg.se/
Postat av: anna

checka gärna min blogg :)



BTW : mår du ,, händer idag :) kram !

2010-12-01 @ 15:34:36
URL: http://annamalesevicc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback