RSS 2.0

mysigt som sjutton

ni vet ju dock inte vart jag är.. men jag är i södertälje och kom hit igår... :)
cliff kom och hämtade mig och elicia och packningen.
så när vi kom hit så blev det massa bus för elicia. som då vägrade sova förrän vid 00 tiden i natt..
men vad gör man...
vi kollade på shrek 4 :) var faktiskt riktigt bra
sedan så tänkte jag att jag skulle sova... hmm, hade själv svårt att somna, så vaknade elicia självklart när jag höll på att somna så var uppe med henne från halv 4 till halv 6 ungefär innan hon somnade igen.
sedan vaknade hon vid 10.. så 4 timmars sömn var allt jag fick i natt... får se hur det blir i natt förhoppningsvis mycket bättre :P
så idag har vi kollat en del på tv och sedan drog vi och handlade :)
så ikväll blir det pommes, lövbiff och beaneasesås. mumsigt... :P
sedan blir det cola / julmust och chips mys ikväll..
cliff drog iväg till mariefred en snabb sväng så jag och elicia har ätit lunch och sedan så blev det playhouse disney :P
tur att man inte har dessa kanaler hemma ;) då hade jag aldrig fått ha tvn ifred ;)
nej, nu ska jag hitta på något annat... men nu har jag ändå uppdaterat här..
hejsvejs :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback