RSS 2.0

efter föräldraledigheten???

sitter och funderar djupt på vad jag ska göra efter föräldraledigheten...

plugga eller jobba???
plugga till vad?
distans eller inte?
söka jobb vart?
jobba med vad?

frågorna e många och jag har inte hittat några svar...
jo möjligen ett och det är att jag måste plugga till något, jag känner att jag vill ha iaf en utbildning...
förut var jag inne på att plugga in de 1½ åren som jag har kvar på barn och fritid... men funderar inte samma riktning längre...

mina tankar går starkt till att plugga på distans också för då kan jag samtidigt ha vikariat och hinner med en del hemma samtidigt... jag har så pass mycket så jag skulle klara av att plugga hemifrån...

äsch, detta löser sig säkert...

dumt att man börjar tänka i tankar nu men det kommer ju när man känner att det går så snabbt och man inte riktigt hänger med...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback