RSS 2.0

Elicias första 4 steg...

idag har vi inte gjort så mycket... vaknade typ halv 11... rätt nice... käkade frukost och sedan blev det att gå ut i kylan... elicia gillade det nog för hon nynnade på något... vi gick först till fredrik och hälsade på... tog en kaffe och snackade lite skit... elicia fick träffa fredriks hund... hunden pussade en hel del på elicia... :) och elicia skrattade...

senare gick vi över till manges föräldrar och hälsade på... elicia somnade en stund och fick lov att sova i min famn då hon började gråta varje gång jag la ner henne...
sedan blev det middag, och efterrätt...

sedan fika efteråt... och under tiden vi satt och kollade på tv så busade hon en hel del... ca 30 min innan vi gick hemåt så tog hon sina 4 första steg alldeles själv :)

äntligen...


nu e vi hemma och elicia ska sova nu, men hon får leka i sin säng med sina gosedjur tills hon somnar... :)

en sak som jag också måste ta upp e att jag fimpade för ca 24 timmar sedan... och det har gått bra hittills... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback