RSS 2.0

Färgat hår :)

idag har jag varit hos Minna och färgat hennes hår brunt... det blev riktigt bra... blev kaffe och lite snack och elicia gick flera steg nu... och dessutom flera gånger i sträck... :)

var förbi lidl och handlade blöjor och sedan blev det ica och hämta ett paket och sedan coop förbutik och hämta ännu ett paket...

i paketet som jag hämtade på ica var det en bok som jag vunnit på vi föräldrar... en bok med barnsånger i :)

i det andra paketet var mina tofflor, min fleecepläd med delfiner på och en servis i hårdplast... trodde det var porslin men det spelar ingen roll... alltid bra med plast så elicia kan använda dom..



inte mina bilder, tagna från sparköps hemsida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback