RSS 2.0

Fika hos Manges föräldrar

nu ikväll har vi varit uppe hos manges föräldrar och fikat... det var riktigt trevligt...
men jag e lite sur för att jag missade ett program jag ville se ikväll... legend of the seeker... :( de visar inte den serien i tv6play...

men men, får väl hoppas att den kommer ut på dvd sen :P

så blev det lite likör till kaffet :) timeless hette den... den var riktigt god, men väldigt sliskig...

vi gick dit och vi gick även hem...
ett av problemen var att när vi kommit till finningevägen för att mata mina systersbarns katt så kom jag på att både napp och nappflaska var hemma... :(

men det gick bra... på vägen hem fick vi bära elicia hela vägen... men det funkade...

var väldigt grinig och ville ha sin välling :) så när vi kommit hem och vi höll på att klä av henne fick hon flaskan och den kom in i munnen på henne väldigt fort...

nu sover hon djupt i sin säng :) skönt!!!

 så ser flaskan ut :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback