RSS 2.0

försäkringskassan

idag ringde min handläggare från socialen...
hon ringde om min föräldrapenning, om den var slut...

så jag knallade ner till försäkringskassan och kollade... men tydligen så hade jag dagar kvar men att jag inte hade ansökt om fler... men hon jag pratade med frågade om de hade skickat ut några blanketter om fortsättning, men det har de ju inte gjort... inte konstigt att jag blev lite förvånad i fredags då jag kollade kontot och pengar saknades som jag egentligen ska ha...

men men sen gick jag upp till socialen och pratade med min handläggare och förklarade läget... så jag får de pengarna från socialen...

hem kommer det komma blanketter om fortsatt föräldrapenning... det var tydligen en sak som måste skickas ut till mig...
aja, allt har iaf löst sig nu...

annars har det väl inte hänt så mycket annat idag...
in än... återkommer säkert senare om det händer något spännande... haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback