RSS 2.0

hmm... suck!!!

"nu mår jag så där dåligt igen. förstår inte varför allt går emot mig jämt. goda människor förtjänar tydligen allt ont. vet att jag klarar mig igenom det här med, men det kommer ta tid. Tårarna rinner allt för ofta nu. Snart vet jag inte vart jag tar vägen. Har på nytt en knut i magen."


Försöker att kontrollera min smärta, försöker att vara glad,
men det känns i mitt hjärta. Vad ska jag göra när hoppet har tagit slut.
Hur ska jag veta vilken väg jag ska ta mig ut.

Mamma!
Det blir åtta år sedan du försvann.
Du hade cancer och den tog dig ifrån mig.
Jag gråter ofta för jag saknar dig.
Vill bara ha dig tillbaka.
Varför lämnade du mig?
Vill ha dig tillbaka.
Du var ju ändå min mamma. Inget kan någonsin göra det bra igen.
Mamma, jag saknar dig!!!
Mamma, jag älskar dig alltid!!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback