RSS 2.0

jävla förkylning

jag blir snart galen på detta... man snörvlar, nyser och hostar...

men men det går väl över så småningom...

idag så kom det ett brev från kommunen om omsorg till elicia...
alltså ett papper om dagis eller förskola som det heter numera...

så får se om jag får den förskolan jag vill...

och från och med 1 april så e föräldra ledigheten slut... :)

det känns jättekonstigt att tänka på det... tiden har ju gått så fort... känns som jag inte har hunnit med... :( men men blir bra att hon börjar på förskolan för då hinner jag med mer hemma och att söka jobb även bestämma mig för om jag ska plugga... men som jag tänker blir det nog plugga som gäller...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback