RSS 2.0

korten till alla <3 dag klara

idag har jag suttit och skrivit lite alla <3-dag kort...
där det bara e 3 som kommer skickas med posten... annars överlämnas dom antingen i brevlåda eller i handen på den som ska ha det... :) lättare och man sparar pengar på det sättet... :)

har även snackat med min bästa tjej idag... Minna du är verkligen som en syster för mig... tänkte bara säga det så jag har det sagt... även hennes barn är underbara :)

ska snart åka till bernadssons och kolla lite... kanske blir något att köpa med sig hem... ska även kolla om det finns möjlighet att åka förbi Öb... vora najs att kolla... fick reklambladet hem idag... :)

annars så har det inte hänt så mycket mer idag... när jag kommer hem och mange har kommit så är det dags för tvättstugan och även packa ner lite skit i lådor... :) hehe...

imorn måste jag ringa strängnäs bostad och kolla läget... måste fan hitta en 3:a detta funkar ju inte...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback