RSS 2.0

Krogen igår :)

var uppe till manges föräldrar ett par timmar igår och det var riktigt trevligt... käkade mat och kollade lite på tv (OS) *suck* hehe... fikade och sedan gick vi hem... var hemma vid 23 så gjorde mig iordning och sedan gick jag ner till OT...
träffade mycket folk... Minna, Marko, Fredrik, Tesse, Fredrik.L, Tina, Kattis, Madde, Cilla, Gudrun, Matte, Jeppe.

ska försöka förklara vilka alla e nu...
Minna är min bästa vän, Marko e bror till minna... fredrik brukar hänga nere på ot, tesse jobbar där, Fredrik och Tina e gamla polare, Kattis är min ena kusins ex, Cilla och Gudrun gick samtidigt som mig på Utbildning drott för några år sedan, Matte är min granne och Jeppe hans kusin...

tog sällskap med matte hem sen... :) slapp jag gå själv...

idag så vaknade jag 9 av att min dotter var förbannad, hon ville inte att vi skulle sova längre...
bara att gå upp fast man var as trött :P hihi

hon har även fått sin gåbil idag... :) något som hon verkligen blev glad över :)
kommer in bild på henne längre ner...

var ner till george och tog en lunch typ :) riktigt nice... toast blev det och varm choklad med grädde *MUMS*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback