RSS 2.0

När allt e kaos

Ingen aning...
Vet faktiskt inte riktigt vad jag ska skriva nu egentligen...
Men jag mår inte bra...
Vet inte varför men mycket ligger på sorgen och saknaden efter alla som e borta...

Ibland blir det så och ibland går dagarna utan att man tänker, även fast man gör det...

Och ibland känns det som om jag är den enda i världen som går igenom allt skit... men jag vet att jag inte är ensam...

Kan inte få fram mina känslor i bloggen riktigt... Men gråten är ett faktum...

Det känns som om alla jag tycker om försvinner ifrån mig... Jag har inte det där stödet som jag behöver, men samtidigt så vill jag inte ha det stödet, för jag vill klara mig själv... jag kan klara mig själv, har jag gjort förut när det har handlat om allt, men just nu är det bara för mycket... allt är kaos just för tillfället, men jag har klarat det förut och jag vet att jag gör det igen om jag bara ger det lite tid...

nu har jag faktiskt inte lust att sitta här längre och skriva... för jag vet inte riktigt vad jag ska skriva nu...
men har iaf öppnat upp allt lite grann...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback