RSS 2.0

Skillnaden mellan 18-åriga tjejer och 38-åriga kvinnor:

Musik:
18 år  Ju högre musik desto bättre.
38 år  Dr Bombay ger mig huvudvärk.

Kärlek:
18 år  När kommer jag att träffa den rätta?
38 år  Nu har jag hittat den rätta för femte gången.

Kläder:
18 år  Tajt, kort och färgglatt.
38 år  Svart, svart, svart.

Kondomer:
18 år  Gud, vad pinsamt!
38 år  Gud, vad praktiskt! 

Sex:
18 år  Hur ska jag tala om hur jag vill ha det?
38 år  Hur ska jag tala om att jag inte orkar?

Livsfilosofi:
18 år  Ta dagen som den kommer.
38 år  Pensionssparande, det är grejer det.

Barn:
18 år  Bara jag inte blir med barn!
38 år  Tänk om jag är steril!

Kändisar:
18 år  Wow! En kändis!
38 år  Vem är det?

Smink:
18 år  Bara ingen ser mig osminkad.
38 år  Läppglans och mascara. Klart.

Arbete:
18 år  Svårt att välja.
38 år  Svårt att ta ledigt.

Mat:
18 år  Vem vill ha sushi när det finns varmkorv?
38 år  Vem vill ha nedmalt slaktavfall när det finns sushi?

Solning:
18 år  Solskyddfaktor 0.
38 år  Solskyddsfaktor 28.

Kroppen:
18 år  Ser min rumpa okej ut i de här byxorna?
38 år  Hur ser mitt kolesterolvärde ut, doktorn?

Föräldrar:
18 år  Omständiga.
38 år  Oumbärliga.

Ålder:
18 år  Men jag är 23, jag lovar.
38 år  Men jag är 23, jag lovar.

Uteliv:
18 år  Vi måste gå på det nya stället.
38 år  Kan vi inte se en videofilm istället?

Pengar:
18 år  Lite pengar, men få räkningar.
38 år  Mer pengar, men fler räkningar.

Största önskning: 
18 år  Fred på jorden.
38 år  En löneförhöjning vore inte fel.

Värsta mardröm:
18 år  Tänk om jag gör bort mig!
38 år  Tänk om jag aldrig hittar någon att dela mitt liv med!

Drömkillen:
18 år  Lång, mörk, snygg, sexig, muskulös, rik och charmig.
38 år  Snäll.

Mina tankar: jag vet inte riktigt vad jag ska säga om detta... Men det kanske stämmer... vet inte riktigt vad jag har värderinger här, men det e upp till er att diskutera!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback