RSS 2.0

snöar igen

hur mycket snö ska det komma egentligen??

igår hade vi tvättstugan och jag och ellie fick klara det själva då mange inte var hemma...
men ellie satt i tvättkorgen och jag bar ner den :) det funkade riktigt bra :)

idag så har vi bara haft sovmorgon, ätit frukost och lunch och sedan har jag snackat med Marcus också... de är ju uppe i ö-vik igen och ska vara där tills på söndag... så e katt vakt nu med :) det funkar riktigt bra... :)

annars så har det väl inte hänt så mycket...

måste införskaffa en pulka... nu e det ett faktum att jag verkligen måste ha det :) lättare när man ska någonstans och det inte är plogat :P för bära henne orkar man inte så länge... :P

om det nu skulle hända någe så kommer det upp senare...

I miss u sis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback