RSS 2.0

stackars elicia

nu har hon blivit sjuk också... fattades bara det...

i natt var hon grinig, febrig och otröstlig...
man vet inte vad man ska göra för att få henne att sluta gråta...
men det blev alvedon och sedan somnade hon i sin egen säng... sedan började gnället vid 2 och höll på till halv 5... usch vad jobbigt... inte nog med att jag sov dåligt natten innan nu fick jag inte heller sova...

men lyfte upp henne till mig och vid halv 5 så somnade hon hos mig... sedan vaknade jag av att hon snackade för sig själv... :) hehe...

hon har varit på golvet en stund, men ville upp till mig... nu ligger hon i sin säng och ska sova en stund... tror det e bra att hon sover... hon har ju haft svårt att sova i natt...


tagen i somras och putte ligger och vaktar henne :) sååååå söööööt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback