RSS 2.0

tankarna

idag mår jag likadant som jag gjorde igår... inlägget innan var från igår... så tänkte jag skulle skriva lite nu med... för att få ur mig lite...

satt precis och kollade på en musikvideo på youtube med enya We are free now... själva videon kommer från spelet final fantasy... gamla minnen kom upp och rubbade till det ordentligt... :(

ibland saknar man det man hade och ibland vill man ha någonting nytt...
när jag själv spelade det så levde mina föräldrar och det e det jag saknar... :( mitt liv e helt förstört sedan de lämnade mig... Men jag måste ändå gå vidare...
man måste alltid gå vidare vad som än händer...

glömma är svårt och det kommer jag då aldrig att göra... sedan finns det folk som säger att du kommer att glömma, de har då fan inga känslor och de kan fan inte tänka...
man glömmer aldrig sina föräldrar eller nära som har avlidit... det funkar inte så enkelt... däremot kan man kanske glömma djur, men det e fan inte samma sak...

jag har dock inte glömt något djur jag haft heller...
usch, jag har blivit så känslig på de senaste 8 åren... det e dags att lägga den känsliga biten bakom sig...
det funkar inte i min vardag och det funkar inte att tänka på det varje dag...

nu e det dags att lämna det gamla bakom och sig och sträva framåt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback