RSS 2.0

tvätt

igår kväll hade vi tvättstugan... och nu så känns det som om vi tvättade för mycket... kl 12 i natt gick vi ner och hämtade allt för att gå och sova... jag förstår inte...
men nu har jag hängt det som var blött i lägenheten... och hela badrummet e fullt... över dörrarna hänger lakan... och tröjor hänger på galgar på garderobsdörrarna... haha

men men, vad ska man göra...

ändå är det inte första gången vi tvättar så här mycket och då hann allt bli torrt... undrar vad problemet var denna gång...

ska tvätta imorn med om det finns tid... har inte kläderna som hänger i lägenheten så tar jag ner dom till tvättstugan och hänger in dom i torkrummet under tiden första tvätten går :)

just nu sitter jag och lyssnar på musik... elicia ska kanske sova en stund... hon är fortfarande sjuk... men nu e det bara hosta och förkylning... *suckar* ingen feber iaf... hon sover någelunda på nätterna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback