RSS 2.0

underligt paket

har ju fått en avi från posten för några dagar sedan och jag trodde att det var ett paket jag beställt som jag ska hämta ut på fredag eftersom det kostar...
men så fick jag aviseringen på det paketet på mobilen igår...

så knallade ner ikväll och hämtade det... kubusa böcker hette förtaget... men var in och kollade men jag har då inte beställt något därifrån... så undrar just vem som har gjort det... måste luska i det...
när jag kom hem och kollade i rullen som det låg i så var det en affisch med ett barn som rider på en björn i någon slags färgglad miljö... jaja, skaffar väl en tavelram och så får elicia den i sitt rum sen :)

annars så har det väl inte hänt så mycket...
jo just det... skulle diska förut och hade väl diskat lite tallrikar och glas och sedan så försvann varmvattnet... och efter en längre stund försvann vattnet helt... arg som ett bi blev jag eftersom jag ville diska klart och att elicia skulle bada... mange fick gå ut i trappen och kolla om han hittade någon att fråga...

elicia fick sitt bad och jag kunde diska klart... mange fick även en dusch han med...
:) jag ska iaf ta mig ett underbart bad imorn tror jag :) var länge sedan... mysigt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback