RSS 2.0

besök av monica

idag när jag höll på att städa lite så fick jag ett mess av Monica och hon ville komma hit en stund... så  det var ju självklart att hon fick komma...

elicia sov när hon kom och när jag tyckte det var dags för henne att vakna så gick jag in i sovrummet då satte sig elicia upp bara sådär... hon blev riktigt glad när hon fick se sin favvokusin  :)

så de lekte lite och sådär... vi satt och spelade lite, kollade på tv och drack lite coca cola...

sedan så ringde monica till kenneth och frågade om han kunde hämta henne på vägen hem och det kunde han... :)

sen åkte hon och elicia var uppe ett tag till och åt middag och sedan var hon så pass grinig så det blev sängen...

nu sitter jag och spelar lite fable 2 på xbox 360n :)

see ya


här är elicia, monica och jag på julafton :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback