RSS 2.0

bra början på året... not

det var inte ett bra slut på 2009... och det börjar ju inte så bra 2010...

idag har vi varit hos manges föräldrar och ätit mat...

det blev potatis, körrfärslimpa och sås... riktigt mumsigt...

när vi väl kom hem så gick inte våran dörr i lås... den stängdes alltså inte ordentligt... så Putte drog ut i trappan och när väl någon i trapphuset kom hem så drog han ut i den kalla vinterkylan... klarar han det??

jag älskar den katten... har verkligen lyckats att få honom tam från vild...
men men, kommer han inte hem så gör han inte... kan ju inte leta ute i kylan med elicia heller... då fryser väl hon ihjäl...

avlivade ju simba i början av december... tyckte det var asjobbigt och nu försvinner min andra favvo...

suck...

nu ska jag sova ett par timmar... ska upp 8...


någon som sett mig??? han har märkning i örat också... men orkar inte riktigt plocka fram det numret nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback