RSS 2.0

Elicia var så duktig

igår när vi var på bvc för vaccinspruta mot några av de barnsjukdomar som finns så gnydde hon bara lite... men hon började aldrig skrika... som andra barn har tendens att göra...

hon var så duktig, hon vägde nu 9820g och var 75,5 lång...

vi gick ner på stan och köpte kakor och glass... måste ju skämma bort henne lite när hon varit så duktig...

när vi kom hem så var hon trött så hon ville sova... så det fick hon göra... när mange kommit hem så gick jag ner till stan igen för att köpa blöjor och annat som jag behövde köpa...

vi åt fiskbullar och potatis och det gillade hon...

idag har det inte hänt så mycket ännu... ska ner till stan sedan och hämta ut ett paket...

och imorn blir det begravning... undra bara hur jag ska ta mig till stallarholmen... buss funkar men då e det bara att hoppas att den inte blir försenad...

äsch, det löser sig nog... hoppas jag iaf...

miss you sister...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback