RSS 2.0

hemma hela dagen

idag har vi varit hemma hela dagen...
så förbannat kallt ute så man vill ju inte gå ut i onödan...
skulle egentligen ha åkt upp till manges syster idag men det blev inte av... pga att de tänkte packa istället... så ska upp dit imorn istället...

vid 17 kom ragge hit och vi har typ ätit och sedan spelat hela kvällen...
nu har han gått hem och mange skulle dit och kolla vad det var för fel på hans internet så det e bara jag och elicia hemma just nu...

så då kommer vi till min sorg efter min syster...
det känns väldigt tomt, men samtidigt har jag svårt att få fram några tårar...
men det kan bero på att jag inte vill gråta så Elicia ser eller känner av att något är fel...
försöker att vara så positiv som möjligt...
tänker förståss väldigt ofta på både syrran, men mest på Malin, Monica och Marcus (hennes barn)
hur de egentligen mår och sådär...

men jag vet att de är starka och klarar sig bra själva...

Föresten Elicia lärde sig att ta sig upp för trappor igår... hon var riktigt duktig, men som sagt jag gick och höll henne i byxorna så hon inte skulle ramla eller tänka tanken att ta sig neråt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback