RSS 2.0

Måndag

idag så vaknade jag vid halv 10... Elicia höll på att krypa runt i sängen... hon hade svårt att sova i hennes säng i natt så hon fick sova hos oss...

Efter ett par minuter som jag varit uppe så ringde marcus och frågade om han kunde komma ner... för att hans pappa och syskon var på begravningsbyrån...

till er som inte vet så avled min syster den 23 december...

så han kom ner efter en stund...

sedan så kom Kenneth, Malin och Monica förbi här på vägen hem och berättade när begravningen var..

Malin - det var väl första gången du var i min lägenhet på 4 år jag bott här :P

nu sitter Marcus och Mange och spelar saints row på x-box 360...

ska kanske gå och vara lite social...

senare ska vi upp till Manges syster... Mange ska hjälpa Danne och lägga golv...


 
Jag och Elicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback