RSS 2.0

min systers begravning

idag var min systers begravning...
det var lite av en kallabalik innan, med att danne som skulle vara barnvakt, fick en annan sak att tänka på, men elicias "farmor" hade varit sjuk ett par dagar och var hemma idag för att bli helt frisk kunde ta henne... så hon ringde och sa att hon kunde ta henne och kunde skjutsa oss till toresundskyrka i stallarholmen...

när vi kom dit var det inte så många där ännu... men det kom folk strax efteråt... så min moster och morbror hann se Elicia innan hon åkte med "farmor" tillbaka till strängnäs...

så till begravningsaften som var jättefin...
ett stort tack till Aida som var jätteduktig på att sjunga låten ett långsamt farväl tror jag att låten heter... syntes att hon var nervös men hon var riktigt duktig...
Malin, Monica och Marcus ni var riktigt starka... riktigt stolt över er... att ni klarade av det... jag har gjort det och ni klarade det också... eran mamma var nog riktigt stolt och riktigt glad...

efteråt blev det att vi åkte till församlingshemmet på selaön... god smörgåstårta blev det och sedan kladdkaka... riktigt mumsigt...

tog tyvärr inga bilder på begravningen då jag inte hade med mig kameran... glömsk man är... men men, ska få bilder utav malin bla... :) några bilder vill man ju ha...


älskade syster, ett tomrum har tagit plats, men du finns i mitt hjärta och mina tankar jämt...

en underbart vacker begravning... <3

vila i frid syster <3


efter allt och vi kommit tillbaka till strängnäs igen så fick vi skjuts upp till manges föräldrar och vi käkade mat där och fikade lite...

nu är vi hemma och elicia sover gott och jag själv har tid att tänka...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback