RSS 2.0

nyårslöftet...

mitt nyårslöfte var att börja blogga... nej, skoja bara men jag har varit sugen på att börja med det ett tag nu...
så nu startar jag med det...

skulle egentligen ha börjat den 1 januari, men det var så mycket som hände just den dagen... så skriver in det här nu...

fredag 1 januari så kom Monica och Marcus hit... mina systersbarn. Elicia min dotter blev överlycklig... Monica är hennes favorit så det kanske inte är så konstigt...

Vi spelade lite x-box 360 saints row..
käkade lite mackor och gottade oss i all ära... :)

2 januari Lördag... vi hade bestämt att Marcus kunde komma ner även då... så han ringde vid 12 och kom ner strax efter... vi spelade lite och titta på tv och film... Ragge och Maria kom förbi en stund innan Maria skulle åka hem till södertälje igen... Ragge kom tillbaka när hon åkt...

Ragge var här till halv 4 i natt :) hehe

så idag har det ännu inte hänt så mycket... Elicia min lilla tös ligger och sover och då kommer jag ifortsättningen att passa på och blogga... om jag nu inte gör det på kvällen...

men vi hörs och på återseendehär fyllde hon 1 år den 18 dec 09
Här fyllde min tös 1 år den 18 december 09


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback