RSS 2.0

Putte är hemma :)

igår när mange var ute och rökte så stannade jocke och berättade att han hade sett putte i trappen i onsdagsmorse... när han skulle till jobbet, så han såg till att inte släppa ut honom i vinterkylan... så mange gick upp längst upp och kollade i trapphuset...

ingen putte, men så lyfte han på lite kläder som låg där uppe och vad hittade han?? jo en sötis som smitit... :P hehe...

så han kom ner igen, skulle hämta handskar, men jag sa att jag tar det där... så jag gick upp för att kolla hur det var med honom och sedan gick jag ner och hämtade en skål med mat och sedan en stor filt... när jag ställt dig maten la jag filten över honom och lyfte upp honom, bara några sekunder efter hörde jag ett spinnande... :)

Hoppis och Leah kommer inte överens med honom, tror det beror på att han luktar lite konstigt och för att han varit borta i 4 ½ dygn... men det går väl över...

Putte är iaf hemma igen :)

såååååååååååååå skönt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback