RSS 2.0

snö överallt...

igår när marcus hade åkt hem så åkte jag och elicia upp till manges föräldrar... och det e fan snöööö överallt...

vi var där och drack lite kaffe, käkade mat som bestod av tunnbödsrulle... potatismos, korv, bostongurka och ketchup... riktigt gott...

elicia käkade lite hon med... men det mesta hamnade nog på golvet till manges syrras hund som var där under dagen då danne och ullis flyttade från sin 4a till sin nya 3a...

sedan åkte vi till deras 3 och fikade på kvällen sedan... den var riktigt fin...
skulle faktiskt kunna bo i den lägenheten...

kom hem ganska sent men det gjorde inte så mycket... elicia somnade på en gång när vi kommit hem och sov nog nästan hela natten... vaknade väl av katternas race i natt vid 4 och sedan somnade hon om igen... katt jävlar... :)

idag har det inte hänt så mycket... elicia sover väl nu antar jag... blev rätt tyst inne i sovrummet..

imorn ska det ringas runt till olika hyresvärdar... ska kolla efter en 3:a nu...

samtidigt som jag vill flytta så vill jag bo kvar... mina grannar e underbara och jag har aldrig fått ett klagomål...

men men, som sagt, får väl komma ner och besöka dom och ta en fika :P hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback