RSS 2.0

tvättkväll

idag har jag väl inte gjort så mycket... diskat, lagat mat och nu på kvällen mellan 17-22 har jag tvättat...

Marcus har varit här ett tag idag och Malin kom förbi på vägen hem och hämtade upp honom...

Har även gått igenom Elicias kläder... och plockat undan kläder som är för små...

har inte så mycket att berätta idag...

Ragge är här just nu och de sitter och kollar på tv och Elicia ja hon sover såklart... därför jag passar på och blogga lite...

blir säkert mer här imorn...

har kollat dödsannonsen idag på ekuriren... den var väldigt fin... så har sparat den på min dator...



min sötis 2009-08-20

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Så söt. Välkommen till min blogg.

2010-01-09 @ 21:08:29
URL: http://biggless.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback