RSS 2.0

20 års vänskap idag :)

idag så har jag och minna varit vänner i 20år...
helt otroligt :)
så jävla underbart att ha en sådan vän som alltid ställer upp...

några minnen vi har är

hon brukade komma hem till mig efter skolan fast jag inte hade slutat och min mamma brukade bjuda på bullar/kakor och saft :P

våra båtturer... haha...

våra kryssningar vi har gjort tillsammans...
ja, vi har då aldrig haft tråkigt tillsammans...

hon var även med på förlossningen när min tös föddes och det är jag riktigt glad över :)

Tack Minna för alla åren som gått och alla minnen vi har... det kommer bli många år till och många minnen till...


Kommentarer
Postat av: madde

grattis till er båda kram

2010-07-03 @ 21:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback