RSS 2.0

30/7

visste inte riktigt vad jag skulle ha som rubrik så jag skrev dagens datum :P haha

idag vaknade vi vid 10 typ...
frukost blev det och efter kl 11 kom marcus hit..
monica sov ju här en natt till som sagt och det blev lite film då med :) haha
som man nästan kunde ha listat ut... :) men vi var ganska trötta så det blev 1½ film... :P

idag så som sagt så var vi ner till stan... när vi kommit till burges så var jag tvungen att ringa minna och kolla om hon hade någon blöja... hade ju bara tänkt mig en snabbis ner till stan men det blev att elicia behövde ny blöja... så upp dit... elicia fick bada... vi var där en stund... träffade även zebbe :) Marikas pojkvän... riktigt trevlig grabb faktiskt :)

sedan ner till stan igen... hmm, fick lov att gå upp till minna igen pågrund av elicias blöja en gång till...
men men var där en stund och elicia fick äta där potatismos och köttfärs... halva tallriken gick ner... :)
jag tog kaffe... sedan blev det lite dans till musik för barna :P och minna satte peruker på barna och tog kort... får se när de kommer in... får se när hon tömmer mobilen :P hihi

sedan blev det hem... laga mat här hemma... potatismos och fiskbullar idag igen... men det vet jag att elicia gillar så... monica var med lina och marcus följde med mig hem... han ska sova här i natt...

elicia har fått rita lite och nu ligger hon i sängen, men tror inte hon sover...
men men, nu ska jag göra annat...

hejsvejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback