RSS 2.0

dagens händelser

vaknade med ett svullet öga...
suck... men det blev mycket bättre när jag satt i den nya linsen jag hittade efter flytten :P haha... låg väl nerpackat... :)

sedan blev det ner till minna och dricka kaffe i hettan ;) men men blev balkongen i ca 1½h... riktigt nice i solen måste jag säga... tror även jag fått mer färg på armar och överdel... dock inte magen som fortfarande är kritvit... bena med :( men som sagt, sommaren e ju inte slut ännu...

sedan hem till stöket igen :P haha... hade ju även bokat tvättid och det var så jävla nice att tvätta i de nya maskinerna här jämför med de på gamla stället :P
här väger maskinerna tvätten och sätter en tid... 40 min tog varje maskin jag tvättade idag...
och sedan 40 min i torktumlaren per maskin :) sååååååååå nice alltså :)
förra stället... 1h per maskin och 2h per tumlarmaskin... piss illa verkligen...

snart kommer minna och marika hit... marika ska sitta åt elicia så jag och minna kan gå ut och fira våran 20års vänskap :)
så måste klä mig och göra mig klar... hejhopp

//pussar

Kommentarer
Postat av: madde

jadu vännen vi var o bada idag o nu är magen röd min.kram

2010-07-03 @ 21:13:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback