RSS 2.0

Elicia vs jordgubbar :P

vaknade rätt sent och hade så förbannat ont i ögat... men men knallade iväg till ssm för att lämna nycklarna till gamla lägenheten..

sedan ner till stan och umgås med minna och barna ett tag... sedan upp mot vårdcentralen för att träffa Monica...
ner till stan igen och köpte jordgubbar till elicia... de var faktiskt riktigt goda... köpte dom på torget för 25kr och de var svenska :)
orka stå i kö utanför ica för att köpa för en billigare peng :P

sedan skulle monica träffa sin kontaktperson så jag knallade hem...
sedan kom monica hit och vi började små fixa lite i lägenheten... fick fram de flesta böcker som ska till röda korset, fick upp databordet, lampa i vardagsrummet och i hallen... sedan 2 ljusslingor över sängen :) myspys...

sedan blev det mat... potatismos och fiskbullar... MUMS :P

snackade en stund med ragge som stod och väntade på att nicke skulle komma hem...
sedan blev det natti natt för elicia... jag har hällt saltvatten i mitt öga..., men det gör tydligen ingen verkan :(

jaja, nu blir det lite bilder på elicia när hon äter jordgubbar och sedan blir det film för min del :)
hejsvejs :P


Kommentarer
Postat av: madde

jordgubbar är ju så gott så ät du elicia kram

2010-07-02 @ 07:11:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback