RSS 2.0

Filmkväll

igår blev det hamnen och käka glass från slagsta med Monica... och sedan till lekparken och elicia åkte rutschkana och gungade.. sedan tog vi en sväng förbi visholmen, var inte alls mycket folk där..
sedan fick elicia bada i badkaret och jag lagade mat som blev potatismos, fiskbullar och majs.
monica och elicia kollade på nicke nyfiken, sedan gick elicia och sov en stund...
då passade jag och monica på att kolla på ronja rövardotter... sedan vaknade elicia vid 19.30 var vaken en stund till 20.30 och då kollade vi på tweenies tills hon skulle ner i sängen igen...'

sedan blev det 2 beckfilmer och sedan sängen...

det har tydligen varit ett jävla väder i natt... åska och blixt och jag vaknade av att det åkte förbi någon bil med blåljus och sirener... irriterande... vet inte ens vad klockan var...

idag har vi varit hos minna nästan hela dagen...
fick med mig monica hem igen efter det... alltid skönt att ha någon här att umgås med...
blir nog ett par timmars filmtittande idag också :)

maten idag blev spagetti och köttfärssås... och elicia älskar det verkligen...
nu blir det någon film innan elicia ska sova... :)

ha det bäst alla :)

kramis

 bilden är tagen från google :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback