RSS 2.0

folk undrar varför jag e arg hela tiden!!!

e det så jävla konstigt...

ett pucko utnyttjar mig, en annan blir förbannad och irriterad...

allt ska gå ut över mig... jag blir helt jävla galen snart...

lycklig?? nej, aldrig i livet att jag vill det...


igår så somnade jag vid 7 på morgonen efter att ha varit ute och gått och skrivit en del på datorn...
vaknade runt 11 då marcus plingade på dörren och det var bara att gå upp... yey 3½ timmas sömn och jag e barnledig... fan värre kan det inte bli...

nå väl... satte mig vid datorn och fixade lite och skrev klart min text jag börjat på..
sedan så diskade jag och marcus hamnade framför datorn...

han drog hem vid 19 tiden...
då knallade jag ut för att träffa minna... gick till macken där vi skulle träffas..
sedan blev de ner till stranden och gick runt... sedan gick vi upp till henne istället...

sedan började jag bli så trött vid 23 så jag knallade hem... satte mig en stund vid datorn och sedan ner i sängen... somnade och sov till kl 11 typ... såå skönt, men nu har jag sovit för länge istället... *suck*

nu ner till stan och sedan göra något annat :)

ha det bra alla läsare så hörs vi senare eller imorn :P

Kommentarer
Postat av: madde

ok vännen då ska jag aldrig mer fråga dig.kram

2010-07-22 @ 13:47:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback