RSS 2.0

fredagen

skrev ju att jag skulle ut och så blev det... knallade ner till stan hamnade hos minna i ca 2 timmar och sedan blev det krogen... :)

var där ett par timmar och onykter blev jag... hihi... frukosten var ju 1 öl + det jag käkade på george... 2 drinkar hemma innan jag gick och 3-4 cider på krogen... hmm, åkte kundvagn, så nu har jag gjort det också... sedan så blev det efterfest hos niklas... så då blev det jag, monica, marika, matti, niklas, simon och jimmy som drog iväg till dammen... vi tog ju vägen genom stan för att inte marika skulle behöva gå själv...

och fy fan vad jag blev full... var hemma kl 6 i morse för att sova... vaknade vid 14 och då hade ullis ringt för att berätta att de var på väg hem med elicia...

undrar vem som blev mest glad... jag eller elicia :P haha
har verkligen saknat min lilla sessa :) <3

sedan blev det stan med monica... monica sov ju här... :)
handlade hem lite mat från lidl

så nu e jag hemma och elicia åker runt på sin bil... snart sova för henne... tror även jag hamnar tidigare i sängen i natt :) hoppas jag iaf...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback