RSS 2.0

H&M

idag vaknade jag 6, men gick upp 7... gick och väckte elicia och sedan tog jag med mig frukost på vägen till henne... då vet jag att hon sitter stilla i vagnen... så gick vi som sagt till dagis...

där hon ritade lite, gjorde illa sig, var ute och gjorde illa sig... vi gick sedan över till pelikanen eftersom hon skulle gå där från måndag... men nu har jag tagit sommarlov för henne... för tycker allt blir så knasigt annars... först denna vecka på storken... sedan ca 4 veckor på pelikanen sedan till långbergsskolan dit storken flyttar... så börjar om med inskolningen i augusti på långbergsskolan istället...
så kan jag ha lite skoj med elicia på dagarna och slippa stressa och sådär...

sedan åkte johnny hem idag... han låg och sov när jag, elicia och marcus kom hem... tog med mig marcus hem för att han ville komma hit idag och han bor ju nästan vid storken :)

´var sedan ner till stan efter kl 5 och var förbi minna och tog en kaffe och lämnade ett stort kort som hennes pappa ska få när han fyller och sedan till coop förbutiken för att hämta ut ett paket från H&M
i paketet var det
2 badlakan
1 klänning (min)
1 tröja (min)
2 par capribyxor (elicia)
1 t-shirt med tigerunge på (elicia)
1 tröja med ariel på (elicia)

sedan gick vi in på lidl och kollade lite... kollade vad jag ska köpa imorn då jag får pengarna jag väntat på från försäkringskassan :)

nu sitter jag här framför datorn och har kollat lite sidor... elicia och jag ska snart kolla film och mysa lite innan hon ska sova... ska hålla henne vaken lite längre idag... så hon sover till åtminstone 8 imorn... :)


Kommentarer
Postat av: madde

jag håller med dig gumman.bra med sommarlov.när börjar elicia i aug???kram

2010-07-08 @ 22:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback