RSS 2.0

jag är sorgsen idag

ville göra det som ett nytt inlägg eftersom det inte har med dagen i sig att göra...

jag har verkligen gjort allt jag kan för att må bra, men nu har jag kommit tillbaka till en svacka igen...
vet inte alls hur jag ska ta mig ur den här gången...

saknaden är så stor... :(

+ att jag har sååå förbannat ont i ryggen... :(

hmm, vad blir det av det här... ingen aning...

den enda som jag kan få mig lycklig är du!! du vet vem du e :P vill inte nämna några namn eftersom jag inte vet vilka som läser min blogg... men du betyder såå jävla mycket för mig...

orkar snart inte längre...


Kommentarer
Postat av: madde

men gumman hur är det???kram madde

2010-07-20 @ 07:26:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback