RSS 2.0

lördag och söndag

lördag: gick ner till stan och träffade på minna utanför ica... jag skulle ner och handla lite...
sedan så ringde marcus och då började jag knalla hemåt för att umgås med honom...

senare ringde monica och frågade om hon kunde komma över och det e klart att hon kan :)
stänger aldrig dörren för någon som jag tycker om :) hihi...
så vi kollade lite på film och sedan knallade vi hem till minna... :)
var där ett tag och sedan knallade vi hem till mig igen... hade köpt med oss chips och dricka :)
så det blir en film till men minna vill ut och hade vi vetat att det var sååå kasst på tokmunken denna kväll hade vi stannat hemma :)
monica och marcus sov över :)

söndag: vaknade av att elicia och marcus var uppe...
så det var bara att stiga upp fixa frukost och sedan fixa med allt som skulle med till stranden... på stranden var vi i några timmar... riktigt mysigt... :) elicia badade ett par gånger innan vi bestämde oss för att gå hemåt igen :)
sedan så blev det en film och sedan mat och senare drog monica iväg för att träffa lina... marcus blev kvar här en natt till :)


Kommentarer
Postat av: madde

ja jag hörde att det var dåligt den kvällen på munken.kram

2010-07-12 @ 20:05:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback