RSS 2.0

soft dag:)

vaknade 7, var uppe en stund innan elicia vaknade och satt och kollade på tv...
när hon sedan vaknat blev det frukost och lite mys i soffan efter det...

sedan knallade vi ner mot stan... stannade vid selwan livs för att köpa dricka och elicia fick en klubba :)

sedan gick vi ner till stan och upp till minna ett par timmar...
var ner till badstranden en stund också... elicia sov en stund på soffan hos minna och strax efter att hon vaknat knallade vi till lidl och sedan hem :)

på vägen hem så gick vi förbi en kille som frågade mig vad jag skrattade åt och sedan sa han jävla hora... väldigt moget...
herregud vad trött jag blir på invandrare som inte kan uppföra sig som folk...
nej, jag drar definitivt inte alla över samma kant... men aja...

nu tvättar jag och ska fixa med maten... sedan blir det annat att göra också... :)

blir väl att jag skriver senare om jag får något att skriva...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback