RSS 2.0

somnade i vagnen

vaknade tidigt och sedan väntade jag på posten, kollade spelen jag har på fb och sedan ner till stan... köpte en klubba till elicia på vägen ner och sedan knallade vi upp till minna... var bara in till lidl först...
var hos minna ett par timmar och elicia fick leka med jasse och jeppe ett tag... sedan så skulle dom sova, egentligen elicia med men hon vägrade... så höll henne vaken...

när vi sedan gick hemåt vid 17.30 tiden så somnade hon i vagnen, dunder trött... var in till coop och lidl på vägen hem för att handla hem mat...

när vi kommit hem så vaknade hon och bara skrek... hmm, vet inte varför, men bytte blöja och sedan så åt vi och sedan så var hon trött och då blev det sängen...
jag satt här ett tag och sedan la jag mig i sängen och läste en bok... läste faktiskt ut narnia hästen och hans pojke... så det blir att börja med narnia caspian, prins av narnia ikväll :)

idag onsdag, har jag ringt till vitalas och avslutat medlemsskap och till goboken och avslutat det också...
vet inte alls vad jag ska göra idag... men blir väl ner till stan som vanligt... :) hihihi

hörs senare...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback