RSS 2.0

söndag

låg och gosade mig i sängen till kl 12 :P
elicia var uppe och gjorde det hon ville...

sedan var vi uppe ett par timmar.. sedan somnade elicia och jag somnade som en sten och sov till 17... hihi... ojdå...
sedan var vi över till ragge och maria en stund... kom hem och elicia lades i sängen, ville dock inte sova...
då hörde minna av sig och ville att vi skulle ta en promenad... så möttes nästan vid macken för hon skulle köpa dricka :)

så vi gick till en lekplats med elicia så hon fick gunga och åka lite kana :) hihi...
sedan förbi mig för att jag skulle klä på mig lite mer kläder... var ju faktiskt lite kyligt igår kväll...
sedan ner till stranden och till city... :P vi snackade en massa och sedan gick jag hemåt :)

elicia somnade som en sten när vi kom hem :) skönt... och jag har sovit illa som fan i natt... bara vridit och vänt mig med jätteont i ryggen :(
men fläkten går fan tystare nu än den gjorde förut ;) haha... sååå skönt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback