RSS 2.0

swing it baby :P

idag har jag ätit lunch med mitt mufflonfår, marcus, lina och elicia såklart :) sedan blev det att handla lite till elicia... blev faktiskt kläder till henne för 400kr på lindex... det var hon värd... :) 3 klänningar, 1 tröja och 1 par byxor :)

sedan köpte monica hårfärg för att färga det ljusare... :) så har färgat håret på henne... blev faktiskt riktigt bra :)

sedan tog elicia semester från mig ett par dagar :)
så nu så ska jag rå om mig själv och färdig ställa lägenheten under tiden hon e borta... :)

har varit på stranden med minna och marika nu på kvällen... och sedan upp till minna och sedan drog vi ut till fogdö för att slå iväg några bollar på ranchen :P gick faktiskt rätt bra för mig med fast jag bara kört minigolf förut... hihi...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback