RSS 2.0

torsdag å halva fredan

igår så blev det att vara med minna hela dagen var så jävla förbannad så då vet jag var jag ska gå för att varva ner och vara med den bästa :)
så skönt att ha dig tjejen... även om jag e arg, ledsen, förbannad. osv mot de negativa hållet så räcker det att umgås med dig för att bli den tjej jag ska vara... :)

på kvällen gick jag ut och umgicks med monica och lina och då hamnade vi först vid tosteröbron och sedan så knallade vi tillbara till hamnen och satte oss... vi satt där en bra stund och sedan kom minna och marika ner och snackade lite skit... då kom det förbi tre killar från västerås, ovanligt, NJAE, kanske inte... varje gång jag och minna frågat så e de från v-ås... haha
jag fick ta numret till en av killarna för att kunna nå dom om vi skulle komma på fest i deras båt... jaja, 2 av dom var ju trevlig i varje fall... den tredje var väldigt full :P haha

sedan gick vi upp till fontänen utanför präntaren och satt där en stund... då kom det tre grabbar men de var inte från v-ås utan enköping, se på fan... :P minna med kompani ville leka i fontänen men det blev inte så mycket av de...

marika och minna gick hem och jag, monica och lina gick ner till hamnen igen och då gick vi förbi de tre killarna som vi träffat sist igen... men vi gick upp till kvarnen och sedan upp till strängnäs kebaben, sedan neråt på storgatan och sedan ner till toaletterna för att jag ville pissa, låst, jaja, det får lösa sig ändå... sedan upp till bankomaten för att kolla om jag fått pengar vilket jag hade och sedan till munken för att snacka med danne...
då kommer 2 av de killarna igen :P
sedan så hjälpte jag, monica och lina en igelkott från stan upp till nybyggda kåkarna men den sprang efter mig ner på stan... gick tokmunken vägen hemåt för att ta ut pengar... hmm, då träffar jag själv på de 2 killarna och då tänkte ja, jaja, vad fan, lever bara en gång... jag följer med..
det var riktigt trevligt faktiskt...
musik, snacka lite skit, käka lite snacks och jag drack cola :P haha..
grabbarna från enköping hette samuel, jocke och helmer... :)
samuel var en riktigt mysig kille, 28 år, och jobbade inom grävmaskin, traktor, osv :P
jocke 2 barns pappa och 38 år, (samuels kusins kille)
helmer förlovad/gift (såg på fingret, vid ett tillfälle) , 38 år han med och det var han som ägde båten.

vid 6 tiden blev det att hoppa i sjön från båten, tur för mig att jag hade bikinin under... handduk fick jag låna :)

somnade en stund men vaknade av de förbannade änderna och måsjävlarna... :P hihihi

följde med samuel när han väl hade vaknat upp till ica och vi bytte nummer, han ville träffa mig igen... visst, varför inte... :) who knows... ;)

sedan blev det frukost för mig på george, therese och amie dök upp, sedan minna, sedan monica, lina och linas lillebror joel... :)


sedan var det en svensexa nere vid riva också... så jag, samuel, jocke, helmer, monica, lina och joel fick en varsin vattenballong att kasta på honom... :P haha... jag missade iaf... jaja, taskigt att kasta kallt vatten på honom när han strippar på ett lastbilsflak i mulet väder :P men, han blev ju blöt även fast jag missade...

sedan drog samuel, jocke och helmer till båten... hmm, undrade jag... men det var för att de skulle åka hem igen... tråkigt, men vi ska ju ses igen så... hoppas snart...

sedan snackade jag med v-ås grabbarna också... hihi, trevliga grabbar... även han den fulla var trevligare att snacka med idag...

senare blev det att gå till lidl, hem och nu har jag städat, ska hoppa in i duschen... orkar inte ta ett bad... sedan hitta något snyggt att ha på sig som inte är kallt :P haha

have fun tonight my friends :) för de ska jag ha... skallen kommer sprängas imorn :P nejdå, så farligt e det inte...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback