RSS 2.0

uppdatering igen

man är inte så pigg på att uppdatera bloggen inte...
men sätter mig och gör det nu...

onsdag: så kom Kerstin hit... hon som följde med till ikea förut... hon hade köpt med sig 2 blommor... jättefina... :)
sedan var det bara soft resten av dagen...

torsdag: var hemma hela dagen... gick inte ens utanför dörren, varmt och äckligt ute, men på kvällen kom det lite regn och det hade jag hoppats på... så går det när man verkligen ber om regn... visst att det var lite, men det rensade luften lite iaf... :)
elicia fick vara uppe lite längre... och när hon somnat så kollade jag på film... marcus satt vid datorn :)

fredag: åt frukost, och sedan fick jag sms om att mina nya skor hade kommit, var ju tvungen att skicka efter från skopunkten igen... eftersom de jag använder mest hade blivit hål i sulan på... och jag hittade bara den ena skon till det andra paret jag köpt... så det var bara att sätta ner fötterna i klackskorna och ta med sig marcus och elicia ner till stan för att hämta ut dom...
foppatofflor, ballerinaskor och nya klackskor med mindre klack... bilder kommer...
ballerinaskorna var dock för små, ska kolla med monica om hon kanske kan ha dom :)
om någon e intresserad annars så är det storlek 40 :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

tyvärr gumman för små för mig.kram

2010-07-17 @ 12:56:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback