RSS 2.0

varmaste dagen?

vaknade vid 10...
frukost blev serverat och sedan kollade jag med Monica om hon ville följa med ner till stranden... men det blev marcus som följde med istället... han kom hit först och jag gjorde iordning det jag skulle innan vi knallade ner...

på vägen ner hörde ragge av sig och undrade vad jag gjorde så han kom också ner till stranden...
elicia lekte med lite saker vi tagit med oss i sanden... dock inte så mycket i vattnet förutom hennes fötter, rumpa och händer... men sedan var jag ju tvungen att doppa henne iaf... eftersom hon var full med sand :P

var där ett par timmar och marcus badade... vi hade det riktigt trevligt i skuggan ;) haha... i solen kunde man ju inte vara, föööööör varmt :)

sedan knallade marcus hem till sig och ragge följde med hem till mig för att kolla på herbie filmerna :)
vi såg de 4 första... sista filmen med lindsay lohan har man ju sett så många gånger, så den hoppade vi över...

ne, nu ska jag fixa mig och gå och sova... smått trött faktiskt... men det e klart... blir nog faktiskt en film till innan sängen kallar på mig :) haha

hörs imorn gott folk :)

Kommentarer
Postat av: madde

ja nog är det varmt...kram

2010-07-04 @ 12:00:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback